woensdag 4 maart 2015

blogs zoektocht

Hier is die dan de Nieuwe blog lijst. Ik heb een aantal nieuwe blogs voor jullie en een aantal zijn al voorbij gekomen. Zelf ben ik vaak opzoek naar blogs voor inspiratie. Hier onder komen degenen voorbij waar ik de laatste tijd het meest op kijk.

Jill who
blog met super mooie foto's en outfits
 

the clothes horse
Super mooie blog. Met hele mooie stijl




















lifesplash
Mooie video's, vlogsplash, beauty en mode. Jiami bedenkt altijd weer iets nieuws en altijd even cool. En ik wil nog even kwijt dat ik het heel knap vindt dat ze zo open over haar anorexia praat.
IMG_8230

su lovely
Mode blog van Su'aad. En Su'aad heeft een super coole speciale stijl.


sea of shoes
Modeshows, outfits deze mode dame schrijft over alles wat met mode te maken heeft.
blue

eva bajema
Leuke en serieuze onderwerpen van de mode bij Eva is alles er.
 


5 opmerkingen:

  1. Leuk allemaal! Ken alleen Jill en Jiami natuurlijk!
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat onwijs lief dat je mijn blog erbij hebt gezet! Heel erg bedankt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuurlijk heb ik hem erbij gezet want hij is een van de leukste

      Verwijderen
  3. Leuke blogs allemaal! Kende ze nog niet allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blogs! Was aan het zoeken voor fashion inspiratie dus bedankt voor het helpen :)

    BeantwoordenVerwijderen