maandag 23 februari 2015

Nieuwe (elfen) ring

Ik ben normaal geen fan van ringen. Ze zitten vaak net niet fijn, en of in de weg tijdens het tekenen. Maar ik heb nu een nieuwe ring, en hier ben ik wel enthousiast over. Ik vindt hem heel mooi hij is een beetje sierlijk (ik kreeg laatst het commentaar dat het een elfenring was).









 Deze ring maakt je outfit net wat sierlijker. En ik vindt hem ook leuk als hangertje aan een ketting.
De ring past ook mooi bij pomponnetjes maar alleen om hem goed te kunnen zien moet je wel een fel kleurtje pakken.
de ring is van de SIX voor 4.95. een redelijke budget ring toch?
ze hebben hem ook in het goud maar ik vond zilver mooier.

3 opmerkingen:

  1. Mooi die ring en mag ik vragen wat je dan tekent?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat ik teken vooral poppetjes met outfits. de laatste tijd alleen maar eigelijk.

      Verwijderen